Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.obsession.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Obsession d.o.o kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

Ob registraciji na našo spletno stran obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter morebitne stroške, ki nastanejo pri vračilu izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja. Cene so predstavljene kot redne in znižane.

  • Redne cene – so običajno priporočene maloprodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih določi ponudnik
  • Znižane cene – so trenutno znižane redne cene in nimajo vnaprej določene veljavnosti

Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti. Vse objavljene cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Obsession si pridržuje pravico, da odstopi od prodajne pogodbe v primeru tekstovnih, cenovnih ali računalniških napak na spletni strani.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga
  • z nakazilom na transakcijski račun Obsession d.o.o
  • s plačilno kartico – Activia, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.
  • PayPal

Ob plačilu s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki, ki so v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, dokler se kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki hrani na strežniku ponudnika.

Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik istočasno pouči kupca o politiki vračila blaga in poda informacije, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.

Preklic naročila, vračilo ali zamenjava blaga

Kupec ima pravico, da vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na e-naslov info@obsession.si ali na poštni naslov: Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh od poslanega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe na naslov Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Pri vračilu enega ali več artiklov, kupljenih v akciji »3za2« je obvezno vračilo vseh artiklov.

Reklamacija/Garancija

Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti Obsession d.o.o. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.
Obsession d.o.o ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in pravtako za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Obsession d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da ponudnik:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Kontakt za uveljavljanje reklamacije/garancije je

Obsession d.o.o.
Poljanski nasip 6
1000 Ljubljana
e-naslov: info@obsession.si
tel: 01 282 20 29
fax: 01 282 20 27

Dostava

Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje dva delovna dneva po naročilu (določila glede dostave veljajo, če je blago na zalogi). Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj naslov.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se dogovorite za ponovno dostavo.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina www.obsession.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.

Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika.